Emotionele en meeslepende pageturner

Gabriëlle 29 juni 2020
Dit boek gaat over Sage en op haar verjaardag is ze naar Nevada gegaan om daar te studeren en haar situatie in Maine te vergeten. Omdat Sage bijna geen geld heeft, woont ze in een oud volkswagenbusje op de parkeerplaats. Ze gaat werken in de universiteitsbibliotheek en leert daar Luca kennen, waar ze eerst heel bang voor is, maar die uiteindelijk wel haar hart sneller laat kloppen. Wat is hier allemaal aan de hand?
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Het verhaal is echt goed opgebouwd. In het begin weet je nagenoeg niks van Sage, alleen dat ze weinig geld heeft en om een bepaalde reden Maine heeft verlaten om het daar te vergeten. Naarmate het verhaal vordert kom je er langzaam maar zeker achter wat zich thuis heeft afgespeeld en waarom Sage zich soms zo gedraagd in bijzijn van bepaalde mensen. Ook leert Sage April kennen en ik heb April ook wel in mijn hart gesloten, net als dat ik dat bij Sage ook heb. Je kunt je gewoon zo inleven in de personages en je wilt graag weten wat er gebeurd (is) dat je verder blijft lezen!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
En oh, dat einde! Op het eind bouwt de cliffhanger zich opeens in de laatste paar bladzijdes op en dan wil je gewoon verderlezen! Dus een tip, als je het boek halverwege al super vindt, koop alvast Verlies me. Niet, zodat je gelijk verder kan lezen!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ik vond het een heel mooi boek met de ontwikkeling van Sage en haar gedachtes en Luca natuurlijk! Ook de situatie waarin het boek zich afspeelt is erg aangrijpend en maakte dat ik graag door wilde lezen, echt een aanrader dit boek!

Meer recensies van Gabriëlle