Onvoorspelbaar,zenuwslopend ,je kan het boek niet los laten !

Gianni Spencer 13 oktober 2016

Een heel goed geschreven boek,echt een aanrader!
Waar zou ik beginnen ?
Jack & Grace een aparte stel,nou ja stel.
Je kan beter zeggen Grace een gevangen vrouw die niet beter weet,dat Jack haar echtgenoten is en wat Jack zegt gebeurd.
Jack een dominante man die altijd zijn zin krijgt!
En die Grace heel goed heeft gehersenspoeld.
Grace een slim ,mooie vrouw die bang was dat ze nooit meer de liefde van haar leven zou krijgen, en dat komt allemaal door haar zus mille die een belangrijke rol speelt in haar leven.
Laat je weer zien dat familie komt voor alles maar het komt altijd met een prijs kaartje eraan.
Maar je zou denken dat alleen Jack de slechterik was van het verhaal maar dat is niet zo.
Haar ouders .....
Daar heb ik geen woorden voor als je ouders wordt dan moet je er 100% erachter staan of het gewild is of een ongeluk !
Meer zeg ik niet erover je moet wel nieuwsgierig blijven over het boek!
De komplotten die voor komen zijn aanstaandjagend je wordt echt meegeslopen in het verhaal !!
Je gaat de komende weken op de puntje van je stoel zitten om het uit te lezen.
En geloof mij nou maar je wordt zou bijgetrokken door het verhaal dat je echt denkt dat het met jouw gebeurt ....
Zo goed is het verhaal.
Nou ik heb je de belangrijkste tips gegeven ,en als waarschuwing let op zeer verslavend en zenuwslopend boek !
Onvoorspelbaar, lekker om te lezen,en let op dat je niet zelf achter gesloten deuren komt te zitten !!
#hebbanbuzz

Meer recensies van Gianni Spencer