Dat was weer een geweldig boek van Isa Maron!

Hannie Snels 31 december 2015
Voor mij is Ritueel het derde deel van de Noordzeemoorden. Deel 1 was Galgenveld en deel 2 was Ijskoud.
Van alle 3 deze boeken heb ik genoten kan ik wel zeggen.

In de tuin van de familie Narcing wordt door de tuinman een schedel gevonden. Natuurlijk komt hier snel de recherche aan te pas en dan vind men nog veel meer daar in de tuin. Deze tuin was vroeger van de familie Demsterwold.
Ook Kyra komt natuurlijk kijken wat er allemaal aan de hand is. Zij studeerd tegenwoordig voor rechercheur en mag van rechercheur Maud zo nu en dan een klein beetje helpen.
Maar verder is Kyra nog steeds op zoek naar haar zus Sarina die verdwenen is.

Tijdens het lezen kom je verschillende verhaallijnen tegen. Daar ben je dan ook snel aan gewend.
Ik heb ook dit derde deel met ontzettend veel plezier gelezen en kijk nu al uit naar deel 4.

Meer recensies van Hannie Snels