Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Lezersrecensie

avonturenreeks

Heleen van der Velde 12 februari 2024
Boeiende start van een nieuwe avonturenreeks voor kinderen. Aansprekende personages, spannende gebeurtenissen, archeologische vondsten, grote gevaren, niets is teveel voor deze auteur. Het doet me ook wel denken aan Indiana Jones. Ik zie niet alles voor me gebeuren, want daarvoor gaat het soms te snel, of gebeurt er zoveel met gaten, tandwielen en gangen dat dat wat moeilijker te volgen is. Niet alles is even realistisch geschreven, maar de cliffhangers, de snelheid maken wel dat het voor kinderen boeiend blijft om te lezen. Ik kan me zeker voorstellen dat dit smaakt naar meer en zomaar een verslavende reeks kan zijn.

Meer recensies van Heleen van der Velde

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!