Herwig De Backer 29 december 2011
Het beloofde een goed boek te worden, maar na zo'n 80 tal pagina's was er alleen een veelvoud van beschrijvingen, van personen en plaatsen geweest, ik had zoiets van, wanneer gebeurt er iets, maar plots die omwenteling en het boek begon een ware page turner te worden,alhoewel de materie mij op voorhand niet zo aansprek, kon ik het boek niet meer wegleggen, verrassende en voorspelbare wendingen losten mekaar af,en ik wouzo vlug mogelijk weten hoe het afliep en eigenlijk ben ik blij met het einde, want dit laat mogelijkheden open voor een vervolg op deze personages, Als debuuttriller van deze schrijver kan het tellen, het kan nog beter worden, want de personages zijn nog niet volledig opgebruikt, en ja ik kijk uit naar een vervolg

Meer recensies van Herwig De Backer