Herwig De Backer 24 april 2012
Het debuutboek van sten, stille wateren was al een voltreffer, en wat was ik blij met haar tweede boek. Maar net als in het eerste boek was het weer een hele aanpassing om alle personages te leren kennen ,vrij uitgebreid, maar eens hierdoor geraakt kwam het verhaal zeer goed op gang, met een vlotte pen geschreven en dus werd het voor mij terug een pageturner, de spanning werd opgedreven en mijn nieuwsgierigheid was gewekt. Zowel de onthulling van het personages van het dagboek als de plot en de ontknoping was niet te voorspellen en dat maakt het juist boeiend. Een echte aanrader voor mensen die graag Mankel e.d. lezen. Ik kijk uit naar volgende titels van deze schrijfster, zeker als je ziet dat de hoofdpesonages nog niet uitgeblust zijn. En aan mensen die het boek stille wateren van dezelfde schrijfster nog niet gelezen hebben, zou ik zeggen. Doen.

Meer recensies van Herwig De Backer