Niemand gaat ooit een rechte weg.

Een leuke kaft die een beeld geeft van Les Vegas.
De titel vertelt alles.
Wij beginnen die ervaring ook op te doen in Belgie, Brussel.
In het middelbaar kregen we één punt bij een verhandeling voor het papier en de inspanning.
Spijtig hier ook.
413 bladzijden waarvan 18 bladzijden proloog en 12 bladzijden epiloog. Deze 30 bladzijden mogen gerust weg zonder dat het verhaal er zou onder lijden.
Trouwens wat wil de schrijver ons vertellen/mededelen?
Dat de onderwereld/maffia zeer grote macht heeft. Dat zij verschillende bronnen van inkomsten hebben. Dat de FBI/ lokale politie steeds achter het net vist. Dat de bendes het licht niet in elkaar ogen wil laten schijnen. Dat de ene maffiabaas verdwijnt van het toneel, er reeds een volgende klaar staat.
Dat alles kunnen we lezen in het boek/verhaal met geen plot.
We krijgen veel info over de onderwereld(zie hogere mijn opmerking) en info over de Joodse godsdienst.
Misschien nog het meest belangrijke deel van het boek.
Spijtig dat ik zo negatief ben want het is eerste keer dat ik echt door het boek/verhaal heb moeten worstelen.
Ik wil toch steeds weten of dat er beterschap zou komen naar het einde toe.
Ook wil ik het einde kennen om toch een degelijke recensie te schrijven, ook al is ze negatief voor mij.

Meer recensies van hugo van der wildt