De Grote Pik-prijs heette officiele de Gouden Prijs van het Genootschap van Privé - Detectiv in Boston.

hugo van der wildt 16 december 2019
Dennis gaat zeker niet de gouden prijs krijgen voor deze thriller. Inge, ik moet U volgen in Uw redenering. Ik heb al beter werk gelezen. Sammy, akkoord. Wel spannend en humoristisch. Als je vindt dat ze het in New York beter doen, neem dan de I-95.
Eric dat is juist. Geen sterke plot. We gaan opzoek naar de verloren dochter van Stone, namelijk Desirees. Iets na de helft van het boek komen we te weten dat ze dood is. en toch gaat het verhaal door. D.w.z. niets is waar in dit boek. Zo kan men natuurlijk de lezer steeds verrassen.
Volgens het Algemeen dagblad vliegen de vonken eraf. Ik ben nog steeds aan het zoeken.
Een eerste klas thriller. Zeker deze niet.
Besluit: Voor mij redelijk maar Dennis kan beter.

Meer recensies van hugo van der wildt