At your service en doe de groeten aan Sint-Job-in´t-Goor.

hugo van der wildt 21 december 2019
Als inwoner van ´s Gravenwezel/Belgie is het wel leuk een naam terug te vinden van buurgemeenten. Verder waren de plaatsen waar het verhaal in Belgie afspeelde zijn mij ook bekent en dat was wel leuk. Het restaurant ´het vermoeid model´ bestaat nog steeds. Wanneer men voor de kathedraal in Antwerpen staat, gezicht naar de kathedraal is het links. Mooi, leuke omgeving. Ook Amsterdam was voor mij terug thuiskomen. Prinsengracht, Keizersgracht, het Vondelpark. Vele dagen doorgebracht tijdens de bezoeken voor mijn werk. Daarom was het boek al een schot in de roos. Het onderdeel over de wijn en het eten deed mij denken aan Donna Leona
Ik begrijp ook de reactie van de andere lezers. Geen moorden, geen politie en geen onderzoek. Dit alles neemt veel weg van de spanning.
De schrijfster kent de Nederlandse literatuur ook . Kapellekensbaan van Louis Paul Boon komt ook voor in het boek.
Besluit: Redelijk en ik heb toch genoten.

Meer recensies van hugo van der wildt