Dodelijke leugen van Jagritta Olthof

Ilona Bouwers 27 oktober 2023
Dodelijke leugen is al weer het derde boek, dat ik heb gelezen van Jagritta Olthof. Evenals haar eerdere boeken heeft het verhaal me vastgehouden en geboeid. Dit boek vertelt het verhaal van Hannah Zilver, een wereldberoemde concertpianiste. Ze legt haar carrière stil door een brief van een afperser. Hoe lang kan ze haar grote geheim nog verborgen houden? Na de komst van een pakketje gijzelen schuldgevoel en herinneringen haar geest. Om uit te vinden of ze juist zijn moet ze terug naar de plek waar haar broertje verdween. Weet ze op Korfoe uit de wurggreep van haar bedreiger te blijven of raakt ze verstrikt in het gesponnen web? En welke rol speelt een eeuwenoude, mysterieuze organisatie in het spel dat er wordt gespeeld?.
Het boek verbergt echter nog veel meer geheimen en plottwists. Ik werd steeds verder meegezogen in deze thriller. Jagritta heeft een zeer beeldende schrijfwijze, die je meeneemt in de wereld van Hannah en de andere karakters in het boek. Tot het eind heeft het verhaal me geboeid!
Van mij zeer verdiende 5 sterren. Een echte aanrader.

Meer recensies van Ilona Bouwers