Een uniek fantasy verhaal

Iloon 08 april 2020
De cover is net zoals bij het eerste deel echt schitterend geïllustreerd, iedere keer zie je weer iets nieuws, zo apart. “De Tocht” is het tweede en laatste boek in het tweeluik Lathrain. Anna López Dekker trekt je met haar bijzondere schrijfwijze gelijk weer terug in de magische wereld, waarin elfen en de mensheid samen komen. Het lijkt net alsof je niet weg bent geweest. In dit deel proef je dat de denkwijze die de elfen over mensen hebben en andersom, dat dat niet altijd op waarheid berust. Lathrain is echt een super spannend maar ook een emotioneel verhaal, je voelt de angst en vechtlust die ze hebben bij de zoektocht om de Ziekte te bestrijden. Anna López Dekker heeft doordat ze alles zo mooi en gedetailleerd beschrijft, de gave dat terwijl je het verhaal leest, er een film naast je afspeelt. Lathrain is echt een uniek fantasyverhaal, waarbij ik nog steeds van mening ben, dat je deze boeken zoveel mogelijk zonder voorkennis moet lezen. En ik hoop dat er nog vele mooie boeken van Anna López Dekker volgen, want ze schrijft echt meesterlijk. Voor uitgebreide recensie zie ook:http://www.bezetenboeken.nl/fantasy/lathrain-deel-2-de-tocht-anna-lopez-dekker/

Meer recensies van Iloon