SPOOKY

Iloon 31 oktober 2020
De cover heeft echt een geweldige aantrekkingskracht, waarin de titel niet beter had kunnen worden weergegeven, “Spooky”. Het verhaal begint met een waarschuwing van Daniëlle Bakhuis zelf, gevolgd door een formulier wat je in moet vullen en deponeren in de brievenbus. Bij de zolder van Samira’s oma wordt je spanning al opgevoerd en dat het huis naast een oude begraafplaats staat, wekt ook al je argwaan. Maar zodra het verlaten huis in zicht komt, weet je dat daar alle angsten in opgeslagen zijn. Zou jij met de angsten die Samira heeft, dat huis hebben bezichtigd? Je geweten kan je angsten nog eens extra voeren, alsof je een gesprek met het engeltje en het duiveltje op je schouder aan het voeren bent. En hadden ze niet gewaarschuwd? Dit echt geweldige zowel spooky als creapy verhaal is echt meesterlijk door Daniëlle Bakhuis geschreven en nu met Halloween is het het perfecte boek om te lezen. Ik heb het gelezen maar durf jij het ook te lezen?… Wil je mijn hele recensie lezen kijk dan snel op Bezeten Boeken: http://www.bezetenboeken.nl/thriller-en-horror/het-huis-zonder-einde-danielle-bakhuis/

Meer recensies van Iloon