Ashley Elstin weet je met die ene vraag zo nieuwsgierig te maken dat je onmogelijk het boek kan wegleggen.

Iloon 28 juli 2020
De illustratie van de cover is echt zo schitterend gemaakt, dat zonder je ook maar iets van het verhaal weet, het al een enorme aantrekkingskracht heeft. “Dit is ons verhaal” gaat over vijf River Point Boys die na een heftig feestje de volgende ochtend gaan jagen en dan gaat het mis. De vier vertellen één verhaal, waarvan je dus weet dat er iemand liegt. Vanuit de ogen van Kate wordt het verhaal verteld. Zij loopt stage bij meneer Stone, assistent-officier van justitie en heeft zo inzage in bewijsstukken en verhoorverslagen. De macht die rijkelui hebben bij een rechtszaak is huiveringwekkend, zeker als zij het in de doofpot willen hebben. Wat met gerechtigheid en een vleugje romantiek begint, verandert bij ieder hoofdstuk in twijfel en ongeloof. Tussen het verhaal door wordt er ook door een anoniem iemand een gedachtegang verteld, waarvan je weet dat het de schuldige moet zijn. Ashley Elston weet je met die ene vraag alleen al zo nieuwsgierig te maken, maar met de verschillende zijsporen die ze je geeft, is het haast onmogelijk om deze spannende thriller neer te leggen.
Zie de gehele recensie op Bezeten Boeken: http://www.bezetenboeken.nl/thriller-en-horror/dit-is-ons-verhaal-ashley-elston/

Meer recensies van Iloon