Heerlijk wegleesboek

Ina Beekman 11 april 2020
Jenny Colgan schreef met zomer in de kleine bakkerij een heerlijk geloof boek. Polly wordt ontslagen en kan haar werk in de kleine bakkerij niet meer doen. Hoe moet dit nu ze hee c t de vuurtoren gekocht en ook daar moet erg veel aan gebeuren. Samen met Huckle bedenkt ze een plan . Helaas betekent dit wel dat zij en Huckle een tijdje gescheiden moeten leven. Ook moet ze tot overmaat van ramp Neil weg brengen. Maar Polly zou Polly niet zijn om uiteindelijk toch de moed er in te houden. Dan komt Selina ook nog op t eiland wonen. Polly en Selina ontwikkelen een bijzondere vriendschap tot t moment dat Selina ontdekt dat Polly wat heeft gehad met haar overleden echtgenoot. Weer een te tegenslag voor Polky met Huckle zo ver weg van haar en een ex baas die haar ook nog chanteert vind ze uiteindelijk toch haar weg. Ik vind t eind van t boek wel wat afgerafeld wat wat jammer is voor t verhaal . Alles komt ineens enorm in een stroomversnelling. Een mooi eind maar het had van mij iets langzamer in elkaar mogen overlopen .

Meer recensies van Ina Beekman