Vlot te lezen

Ina Beekman 25 juni 2023
Voor de ls sterrenthriller leesclub mocht ik De terugkeer van Mia geschreven door Samuel Bjork lezen.

Bjork heeft me zeker niet teleurgesteld waar ik in zijn vorige boek er wat lastig inkwartiering was dat hier totaal niet het geval.

De terugkeer van Mia leest vlot weg.
In t eerste hoofstuk leren we Dorothea kennen en de moeder van Nathan die al jaren vermist is.

Dan belanden we aan bij Mia die door een vriendin van Nathan wordt gevraagd om toch om hem te gaan zoeken ook al is deze zaak al stopgezet.

Dan wordt er het lichaam van een tiener gevonden met de naam van Nathan in haar bloed geschreven en wordt Munch ingeschakeld.

Dus Mia en Münch werken weer samen.Een heerlijk boek vlotte schrijfstijl en een verrassend einde. Ik heb het met veel plezier gelezen. In mijn ogen zeker 5 sterren.

Meer recensies van Ina Beekman