lekkere wegelezer

Ina Beekman 06 september 2022
Voor de hebban leesclub mocht in liefde in het strandcafe van Lucy Diamon lezen. Ik kon deze auteur niet maar de sneakpreview beloofde al veel goeds. En ik was dus een van de gelukkigen om dit boek te lezen.

Het is een heerlijke feelgoed die eigenlijk wel verdrietig begint met het overlijden van Jo de tante van Evie. Door dit overlijden erft Evie het strandcafe wat eigenljik de rode draad is in dit verhaal. Langzaam zien we Evie groeien van een onzeker mesije die ontzettend moet opboksen tegen haar twee tweelingenzussen Ruth en Louise die volgens haar alles beter doen in het leven.

Na wat twijfel en wat heen en weer rijden terug naar haar geliefe Mattew met wie de relatie ook niet helemaal top is besluit ze aan de slag te gaan met het strandcafe ondanks best wel veel tegenvallers komt ze er toch goed uit.. Ze huurt uiteindelijk Ed de kok in maar hij blijkt toch iets te verbergen te hebben. Zal Evie erachter komen wat dit is en hoe het verder gaat... er ontstaat een mooie spanning tussen Evie en Ed en langzaam groeien ze naar elkaar toe of het uiteindeljik goed komt..tja dan moet je het boek op gaan pakken.

Al met al heb ik enorm genoeten van dit boek ook al vond ik het begin wat langzaam maar had het toch in een paar dagen uit en geeft het 5 sterren. Een heerlijke feelgood om lekker tussendoor te lezen.

Meer recensies van Ina Beekman