Mooi boek

Ina Beekman 25 januari 2020
Anja Niewierra schreef met t bloemenmeisje een spannende thriller.

In t begin van t boek worden alle personages beschreven Dit zijn er nogal veel. Voor mij had dit niet gehoeven omdat je ze gedurende het lezen wel leert kennen

Nina Fleurie de hoofdpersoon heeft een sterke ontwikkeling voor geuren. Na de moord op haar biologische moeder wordt ze geadopteerd door Gigi.

Voor zover Nina weet is ze enig kind maar dan komt Thea boven water. Zij blijkt de tweelingzus van Nina te zijn. Nina en Thea proberen samen de moord op hun biologische moeder op te lossen en hierbij stuiten ze ook op t verleden

Gedurende t onderzoek raakt Thea vermist. Nina moet nu alleen gaan zoeken naar de moordenaar op haar moeder en naar Thea. Het verhaal brengt je terug in Nina en Thea haar verleden. Het blijft van begin tot eind een spannend boek en weet goed te boeien.

Van mij had t eind iets breder gemogen maar dat is persoonlijk. Dit boek krijgt van mij 5 sterren.

Een aanrader dus.

Meer recensies van Ina Beekman