mwoahh

Inge Otter-helder 17 februari 2021
Na het lezen van kroongetuige , dacht ik ik wil meer lezen.
Dat boek was namelijk echt rauw en puur geschreven door Marco kroon zelf.

Een beetje op het verkeerde been gezet dus begon ik aan dit boek en dat is eigenlijk zonde. Het doet namelijk afbreuk aan het verhaal.

Bepaalde fragmenten zijn exact hetzelfde als in het boek kroongetuige alleen is het verhaal zelf uit zijn verband gerukt.

Ik neem aan dat de auteur contact heeft gehad met Dhr kroon maar ik vraag me dan af, warom na kroongetuige nog dit boek? Is dat om mogelijk inkomsten te vergaren door de bekendheid van het ander?

Zo komt het over namelijk. Het verhaal is ook wat warrigger geschreven en lastigger te volgen dan het andere boek wat door Marco zelf geschreven is. Het maakt het eerdere boek ook wat ongeloofwaardigger omdat er nu verzinsels bij verzonnen zijn en het verhaal in mijn ogen dus niet meer puur is. Zonde!

Meer recensies van Inge Otter-helder