Goed maar niet persee uniek.

Inge Otter-helder 05 augustus 2020
Een begin van een nieuwe serie. Van de auteur van meisje in het ijs. Ik ben dan ook zeer benieuwd.
De cover ziet er mooi uit, alhoewel ik na het lezen niet echt de link tussen verhaal en cover kan plaatsen is hij toch wel mooi.

het verhaal begint lekker en blikt terug op een verleden. Daarna schakel je door en ontwikkelt het verhaal zoch spannend. Makkelijke schrijftstijl en makkelijk te lezen. Toch kan ik het ook makkelijk een paar dagen weg leggen. Het is niet zo dat het boek echt aantrekkingskracht tot verder lezen heeft.

Het verhaal vordert zoals dat meestal het geval is met misdaadthrillers moorden en lijken volgen elkaar op en het een zit ingewikkeld in elkaar en je moet als lezer mee denken in de oplossing.

Het plot word langzaam opgebouwt en is spannend. Je zag het alleen wel een beetje aankomen allemaal hoe het zou verlopen. Wel heeft het psychologisch doordachte zieke elementen wat het verhaal dan weer origineel maakt.

#3 sterren omdat het nou ook weer niet zo is dat je op het puntje van je stoel zit maar het is ook zeker niet slecht.

Meer recensies van Inge Otter-helder