Weer typisch suzanne vermeer stijl

Een leuk spannend boek maar wel weer eentje die een typisxhe verhaallijn kent. Bij boeken van suzanne vermeer komen meestal dezelfde ingredienten aan bod.

In dit verhaal gaat het om twee vriendinnen die er nodig eens tussenuit moeten. Ze gaan naar zuid frankrijk en nemen onderweg een lifter mee. Dat dit een vrij typische lifter is , komen ze al snel achter.

In het verhaal dacht ik wel een paar keer, dit is best ongeloofwaardig hoe je op bepaalde situaties reageert. Wel was het einde dan weer min of meer verassend wat ik dan wel leuk vond. Toch mogen spannende scenes over het algemeen bij boeken van suzanne wel wat meer uitgewerkt worden . Maar dat is wel het type boek ook een beetje. Enigsinds oppervlakkig maar wel makkelijk leesvoer.

Meer recensies van Inge Otter-helder