Te veel van het goede

Inge1970Reads 10 juni 2024
Toen ik deze voorbij zag komen was ik er direct erg benieuwd naar. De vergelijking met Freida McFadden (een favoriet van me) trok uiteraard de aandacht. Ik hou van plottwists en #psychologischethrillers dus ik moest deze lezen.

Maar ik vond 'm wat te veel van het goede. Te veel plots en twists die voor mijn gevoel nergens op sloegen of uit het niets kwamen enzo. Se auteur deed n beetje te veel haar best voor mijn gevoel.
Vond het boek niet slecht maar zeker geen echte thriller. Ik had er te veel van verwacht denk ik.
En een soort van open einde. Of moet je het zelf invullen? Wie zal het zeggen?

De schrijfstijl is wel zeer toegankelijk en makkelijk leesbaar. Voor beginnende thrillerlezers zeker wel een aanrader.

Ik moet mijn verwachtingen gewoon wat bij stellen, want een ander boek van haar wil ik wel lezen. Dus kom maar op met die vertaling.

3.5 sterren

Meer recensies van Inge1970Reads