Alleen maar een spel? Of toch spannend

Ingrid Winnelinckx 13 augustus 2019
Ik mocht dit boek als blind date lezen en het is me echt wel goed bevallen. Je kan de puzzels in het spel zelf meespelen en als je naar de website gaat die in het boek vermeld staat dan kan je nog meer puzzels vinden.
Het verhaal gaat over Geus die een jobaanbieding ziet die in de vorm van een spel gegoten is en die je een tijdje moet kunnen spelen om de job te kunnen halen. Hij gaat er geheel in op en ontmoet dan anderen die ook meespelen. Dan verschijnen er een vis op een kantoorgebouw en staat op korte tijd heel de stad in rep en roer. Als dan Geus verdwijnt is het zijn zus Anja die er alles aan doet om hem terug te vinden in een race tegen de tijd samen met haar vriend quint. Ze moeten zelf delen van de puzzel ontcijferen om een ramp af te wenden. Het begin was wat moeilijker te volgen maar eens je weet hoe het in elkaar zit dan is het vlot te lezen en de visjes helpen veel om te weten over welke personage het gaat. Mooi en spannend debuut

Meer recensies van Ingrid Winnelinckx