Duurt lang eer je het verhaal kan volgen

Ik kreeg dit boek doordat ik mee doe aan de challenge en de cover sprak me meteen aan. Ik ken de schrijfster niet dus dit is mijn eerste kennismaking. Het eerste hoofdstuk geraakte ik echt moeilijk door maar daarna ging het beter. Wat ik nog moeilijk aan het boek vind dat ze telkens naar het verleden gaat en dan terug naar het heden en het duurt wel eer je door hebt in welke tijd je zit, dat is niet altijd duidelijk. De eerste helft van het boek vond ik echt niks voor mij en ik dacht echt dat het zo ging blijven. Maar dat was een verrassing dat het toch nog anders is dan gedacht en het laatste deel verklaarde veel. Omdat het grootste deel van het boek niks voor mij is en het pas nogal laat duidelijk word waarover het ging geef ik maar 3 sterren. Het is geen boed die ik graag terug lees

Meer recensies van Ingrid Winnelinckx