Aardig verhaal, maar het blijft niet "hangen".

ireneleestgraag 19 oktober 2019
Hilarisch, krankzinnig, onderhoudend en ja...ook enigszins vulgair. Wel een vlot wegleesboek, de "lust" van Thomése om dit verhaal te schrijven spat er af. Tijdens een verloren momentje het boek in één ruk uitgelezen meesttijds met een big smile. Helaas: wil ik de titel toevoegen aan "mijn gelezen boeken archief", blijk ik het zo'n flink aantal jaren geleden al gelezen te hebben. Hoe is dat mogelijk - geen enkele herinnering meer, geen enkel "aha momentje" - dat is me nog nooit overkomen. Van de 4 sterren die ik de vorige keer heb gegeven is er nu eentje afgevallen. Origineel is het verhaal zeker én - ook heel belangrijk - ik weet zeker dat ik met dit boek manlief aan het lezen krijg, dat dan weer wel ;-)

Meer recensies van ireneleestgraag