Goed boek

Iris98 30 juli 2020
Dit boek had ik al een tijdje op mijn tbr staan. Toen ik er achter kwam dat het was geschreven door iemand wiens verhalen ik ken van Wattpad moest ik het al helemaal lezen.
In het begin kwam ik er moeilijk doorheen. Het leek op iets wat je ook op wattpad kan vinden. In elke hoofdstuk zat actie wat soms geen meerwaarde had aan het verhaal. Normaal zeur ik dat er te weinig gebeurd, maar hier gebeurde te veel in het begin. Ik had daardoor het gevoel dat alles zich al had afgespeeld, terwijl het nog moest beginnen. In de hoofdstukken die later kwamen, kwam er rust in het verhaal wat fijner doorlas.
Voor de rest vond ik het verhaal tussen Anders en Simran leuk om te lezen. In het begin had ik wel moeite met de naam Anders, want je leest het niet als een naam. Ik denk dat Anders en Simran een van mijn favoriete koppel is. Hun maakte het verhaal ijzersterk.

Meer recensies van Iris98