Pittige tante Frankie

Jaca 30 maart 2024
Het laatste boek van deze trilogie vond ik een mooie afsluiter. Frankie heeft nu de werkelijke leiding over het hotel, terwijl Billie die mede-eigenaar is werkt aan een filmcarrière in Los Angeles. De oud gedienden zijn uitgezworven naar Frankrijk, Italië en New York. Frankie probeert op haar eigen manier het succes van het hotel hoog te houden, maar kampt met amoureuze perikelen. Gelukkig vindt ze op het einde van het verhaal eindelijk de echte liefde die al zoveel jaren voor haar neus lag. De stukken over haar broertje Nick en Charles Junior vond ik echt ontroerend. Hoe ze haar eigen levenservaringen gebruikt om die twee kinderen een prachtige thuis te geven. Het einde vond ik minder goed uitgewerkt. Het was net alsof de schrijfster daar heel dicht bij de deadline zat. Hier kon ze meer mee doen of ze kon het boek op een andere manier afsluiten.

Meer recensies van Jaca