Laatste deel van trilogie.

Jack 21 januari 2022
Er is geen touw aan vast te knopen. Warrig en ergens midden in een verhaal begint het. Blijkt dat het een slot is van een trilogie. Helaas is dat door uitgever De Boekerij noch op de voorkant, noch op de achterflap vermeld. Zonde van het geld. Ik koop daarom voortaan geen boeken meer van deze uitgever. Het verhaal is, voor zover ik er iets van begrijp, ook nogal gezocht en ver van de realiteit vandaan (al komt er wel een virus in voor). In de voorgaande delen zijn er blijkbaar al bosjes mensen vermoord en dat gaat hier ook weer vrolijk door en lijkt de seriemoordenaar opeens geen seriemoordenaar meer te zijn, maar lijkt dat de hoofdpersoon van de achterflap te zijn. Vermoeiend.

Meer recensies van Jack