Heerlijk boek. goed geschreven. Goed gebruik gemaakt van nieuwe theorieën en laatste ontwikkelingen op verschillende vlakken. Biologie, techniek. Politiek. Geschreven in de stijl van Micheal Crighton, en Tom Clancy. Met in tegenstelling tot de andere 2 schrijvers, een gezonde aversie tegen de VS.
Hoop dat ze dit boek gaan verfilmen maar dan niet door Hollywood maar door bijvoorbeeld de BBC of een Duitse filmmaatschappij. En dat het een serie word i.p.v. een film. Er staat te veel informatie in om dit in te kunnen pakken in 2 tot 3 uur.

Heb het boek in 5 dagen uitgelezen, niet in staat om het weg te leggen. Enige voorkennis d.m.v. Discovery Channel is niet geheel ongewenst. Helpt nogal bij je voorstellingsvermogen.

Lees ook State of fear. als leuke tegenhanger van dit boek. Een les leer ik uit beide boeken. De wetenschap mits goed gebruikt is de sleutel tot onze toekomst.