Een boek vol misverstanden, aantrekken en afstoten en wat stomende scenes om het goed te maken.

Ik heb het boek "De best man" van Jennifer L. Armentrout mogen lezen voor de Lees eens wat anders leesclub (LEWA). Het is het eerste deel van een serie over de broers Gamble en tevens ook één van de eerste boeken van deze schrijfster. In dit eerste deel speelt broer Chase Gamble, eigenaar van diverse nachtclubs, de hoofdrol samen met Madison, of Maddie, zoals Chase haar noemt.

Het leest vlot, bevat grappige passages (al dan niet onbedoeld) en stomende scenes (soms beide samen).
Het verhaal speelt zich af op een mooie wijngaard waar de meerdaagse bruiloft van Madisons broer, Mitch en zijn (bijna) vrouw Lissa doorgaat. Chase is de beste vriend van Mitch en Madison loopt al van jongs af aan als een puppy achter hem aan. Na een ongemakkelijke gebeurtenis die de twee uiteendreef zijn Madison en Chase verplicht de bruiloft in elkaars nabijheid door te brengen. Wat volgt zijn vele misverstanden, aantrekken en afstoten en wat stomende scenes om het goed te maken.

Als je op zoek bent naar een boek met veel diepgang en uitgewerkte karakters is dit geen aanrader. Ben je daarentegen op zoek naar een luchtig, kort, vlot lezend boek met een pikante toets, dan kan je het zeker eens proberen.

Meer recensies van Jasmine-Liebrecht