Dit is mijn uitspraak, en daar moet u het mee doen!

Je@net 21 juni 2020
De jonge, ambitieuze advocate Janna heeft er alles voor over om die felbegeerde promotie binnen te slepen, maar een uit de hand gelopen vrijdagmiddagborrel gooit roet in het eten. Ze drinkt nét even iets te veel, verliest Zeer Belangrijke Documenten over haar aanstaande zaak, en tot overmaat van ramp deponeert ze haar maaginhoud over de gaatjesschoenen van een onbekende man.

Janna krijgt nog één kans om indruk op haar baas te maken: de vechtscheiding tussen twee BN'ers waar heel Nederland van smult. Ze zet alles op alles om de rechtszaak voor haar Gooise cliënte en haar monsterlijke tweeling te winnen. Maar dan herkent ze de uitermate charmante advocaat van de tegenpartij: de man met de gaatjesschoenen…

Ik vind het heerlijk om af en toe een fijne feelgood tussen mijn gebruikelijke thrillergeweld door te lezen. En als je daar dan ook nog een dosis humor erbij wilt zit je goed met dit boek van Marijke Vos. Het verhaal leest prettig door de vlotte schrijfstijl en leuke personages en is beeldend geschreven, je ziet het als het ware voor je! Het is doorspekt met hilarische (oftewel genante ;o) situaties en droge humor, terwijl je ook een leuk inkijkje krijgt in de wereld van de advocatuur.

Kortom een echte aanrader voor de komende zomervakantie!

Uitgever: harpercollins.nl

Meer recensies van Je@net