Een boek met een meesterlijk einde!

Jenniferleest 13 oktober 2020
Onvindbaar wordt verteld vanuit het derde perspectief en op sommige momenten lezen we ook vanuit het ik-perspectief. Dit zorgde bij mij in het begin voor onduidelijkheid, vooral als je helemaal opgaat in het verhaal is deze wisselende vertelwijze nogal verwarrend. Mijns inziens was het duidelijker geweest als er namen boven de hoofdstukken hadden gestaan.

Hoewel ik in het begin even moest wennen aan de schrijfstijl van Kathy Tailor leest Onvindbaar opvallend snel weg. De spanning wordt met elk hoofdstuk opgebouwd. Daarnaast geeft Kathy Tailor op de juiste momenten cruciale informatie weg waardoor je door moet blijven lezen. Freya weet namelijk steeds meer geheimen van Maria te ontrafelen, geheimen die bepaalde mensen liever verborgen willen houden.

Het einde van Onvindbaar is meesterlijk! Hoewel je als lezer denkt te weten hoe het zit, lukt het Kathy Tailor om de lezer sprakeloos achter te laten. Ge-wel-dig!

Meer recensies van Jenniferleest