Liefhebbers van 13 Reasons Why en Riverdale kunnen hun hart ophalen met dit boek.

Jenniferleest 30 juli 2020
Je leest het boek grotendeels vanuit het perspectief van Kate. Zij werkt als bijbaantje bij de plaatselijke assistent-officier van justitie. Ogenschijnlijk heeft ze niets met de zaak van de River Point Boys te maken, maar hoe dieper het onderzoek gaat hoe meer er aan het licht komt. Kate raakt tegen beter weten in steeds verder betrokken bij deze mysterieuze moordzaak.

Kate is een vasthoudend karakter die er opgebrand is om de waarheid rond deze gruwelijke moordzaak op tafel te krijgen. Ashley Elston weet gaandeweg het verhaal de spanning steeds verder op te bouwen. In het begin had ik een bepaalde verwachting van het verhaal, Ashley Elston weet echter een grandioze twist te creƫren waardoor je vol verbazing door blijft lezen. Naast de spanning en de raadselachtige moord weet Ashley Elston ook een toffe draai aan het verhaal te geven met een ontluikende romance.

Lees mijn gehele recensie op: https://jenniferleest.wordpress.com/2020/07/30/recensie-dit-is-ons-verhaal-ashley-elston/

Meer recensies van Jenniferleest