Drie beste vriendinnen...

Jente Jansen 03 december 2018
Er zijn een heel aantal mensen die al ooit van Lauren Oliver heeft gehoord, mocht je haar niet kennen. Ze is bekend door de Delirium trilogie. Broken Things is een boek dat je snel hebt uitgelezen. Wel heb je hoge verwachtingen mocht je andere boeken van Lauren Oliver gelezen hebben, deze verwachtingen worden naar mijn smaak niet gehaald. Het is een leuk boek maar een beetje vaag in de buitenlijnen. Het gaat over drie beste vriendinnen waarvan er een vermoord is, dit verklaard ook de cover van het boek, drie meiden. De twee vriendinnen groeien uit elkaar na de dood van hun vriendin en in Broken Things lees je het verhaal van de dames 5 jaar later. Je Krijgt leuke snippets van het verleden dat het verhaal wel spannend maakt, ben je dus iemand die van vriendschap en spanning houdt. Dan is dit boek zeker iets voor jou!

Meer recensies van Jente Jansen