Verknocht

Jess 07 juni 2020
Waar ik er de vorige twee boeken nog wel aardig in kon komen ondanks de ietwat vervelende hoofdpersoon, was dit boek na 1 hoofdstuk al compleet ongeloofwaardig.
Ik zeg op voorhand dat mijn omschrijvingen spoilers bevatten, dus als je nog moet lezen, sla mijn recensie dan over.

Lucy moet voor haar visagie cursus een week naar Toscane om te helpen bij een filmopname. Meteen op de eerste dag plakt hoofdrolspeler Aris Brandt aan haar vast als een vlieg op stroop, vraagt haar zijn vaste visagiste te worden op een manier alsof je iemand ten huwelijk vraagt, wat toevallig gefilmd wordt, en toevallig zonder geluid op internet wordt gepost (Heeeeel toevallig)
Vervolgens zet hij haar een sluier op en geeft haar een boeket in een bruiloft-decor, maakt een foto en post deze met onderschrift: ‘In geheim getrouwd’ (welke acteur doet dat nou?) En zij vind het prima dat hij dit online zet. En gedurende de rest van het boek doet hij allerlei stomme dingen (aanbieden bij hem in bed te slapen van het hotel ivm reistijd, wat ze accepteert, ze vraagt een rit naar Amsterdam terwijl hij haar de avond ervoor heeft geprobeerd te zoenen terwijl ze met Olivier is) ze laat het allemaal maar achteloos gebeuren terwijl ze zelf strontjaloers is. Toen ze in boek 1 nog maar half dacht dat Olivier een blond meisje op zijn kamer had ging ze er maar meteen blind van uit dat hij een ander had, en in boek 2 was ze al vanaf bladzijde 1 jaloers en bezitterig, en constant pissig op Laura.
En in dit boek laat ze zich volledig inpakken door Aris. Als Olivier ook maar 1 van de bovengenoemde dingen zou hebben gedaan zou ze de relatie direct hebben verbroken, ik heb niet genoten van dit boek. Enkel geïrriteerd. Jammer! Want ik ben wel fan van Lisette!

Meer recensies van Jess