Boek 1 van het Doodschap van Coscky van Dijk

Johanna Lime 23 februari 2021 Auteur
Dit is het eerste boek over het Doodschap van Cocky van Dijk. Het Doodschap is een intirgerend gegeven en in dit boek volg je verschillende personages die te maken krijgen met de regels van het Doodschap. Een leven teruggeven is een leven nemen is een van die regels en die leidt direct al tot verschillende heftige conflicten en persoonlijke situaties van personages die je erg nieuwsgierig maken en waardoor je ook meeleeft met wat ze moeten doorstaan.
De wereldbouw is bijzonder en de gebeurtenissen in dit boek eveneens. Ik had dan ook de grootste moeite om het boek weg te leggen. Nog een hoofdstuk, nog een hoofdstuk, nou nog ééntje dan... Zo ging dat met dit boek.
Van de boeken van Cocky van Dijk vind ik dit boek op het moment het beste, al zijn haar andere series ook zeker erg de moeite van het lezen waard. Ik kijk al uit naar het volgende deel. Dit boek is top, ik raad het iedere fantasylezer aan.

Meer recensies van Johanna Lime