Een leuk zomerboek

JolandaGeels 08 juni 2023
Met veel plezier las ik het verhaal van Lily, een jonge Engelse wijnmaker die in Italië bij de familie Martinelli aan de slag gaat als assistent-wijnmaker. Ze wordt direct opgenomen in de familie en met name Antonio trekt haar bijzondere aandacht.

Eerder heeft ze in Engeland een mysterieus kistje ontvangen met informatie over haar voorouders. De informatie bestaat uit een recept en een stukje uit een programmaboekje.

De oplossing van dit mysterie ligt ook in Italië en samen met Antonio gaat ze op zoek.

'De Italiaanse dochter' is het eerste boek in een reeks van zeven en leest heel lekker weg. Al ben ik wel van mening dat sommige verhaallijnen best wat beter uitgediept hadden kunnen worden.

Aan het einde van het boek kreeg ik het gevoel dat de verhaallijnen er een beetje doorheen gejaagd werden. Dat vond ik jammer.

Maar desalniettemin is dit een heel leuk boek om te lezen en kijk ik nu al uit naar de verschijning van deel twee.

Meer recensies van JolandaGeels