Kennismaking met top-Nederlandse SF en fantasy auteurs

Joost Uitdehaag 22 oktober 2022
Ik heb nog niet de hele bundel uit, maar op basis van titels en mijn persoonlijke affiniteit met auteurs heb ik bij wijze van steekproef met ongelooflijk plezier een aantal verhalen gelezen. Tijdstremming van Jasper Polane is een mooie vondst waar zomaar een Netflixfilm uit zou kunnen vloeien. Nieuwe mensen van Johan Klein Haneveld is een in en in triest verhaal dat in je hoofd blijft zitten. Verder prachtige verhalen van Debby Willems, Jan JB Kuipers en zoveel meer moois. Echt een aanrader voor iedereen die klaar is met de geijkte buitenlandse SF en fantasy-auteurs en in één bundel Nederlandse topauteurs wil ontdekken. Er gaat een nieuwe, exclusieve wereld voor je open! Ook een leuk cadeau om te geven voor een SF liefhebber die alles al gezien en gelezen heeft.

Meer recensies van Joost Uitdehaag