Spannende thriller

24 mei 2021
Een man genaamd Frank leidt al jaren een eenzaam bestaan als eigenaar van een tankstation. Onverwacht komt zijn kleindochter Allie bij hem logeren. Als dan ook nog onverwachts een zwaargewonde vrouw bij het tankstation aankomt, zit er iets niet goed. Dan blijkt dat ze gezocht wordt door ruige Aussies en komen Frank en Allie terecht in een nachtmerrie.

Het verhaal is opgesplitst in 2 lijnen. Toen en nu. Het verhaal toen vertelt het verhaal van Maggie, de vrouw die uiteindelijk zwaargewond bij het tankstation aankwam. En dan het verhaal nu, over Frank en Allie en de gebeurtenissen rondom het tankstation. Deze 2 verhaallijnen komen daarna samen en wordt het verhaal een grote brok spanning met verrassende momenten.

De omslag trok mijn aandacht meteen en het verhaal is geschreven alsof het een film kon zijn. Als er een film ervan zou komen, zou ik hem zeker wel gaan kijken. Het boek leest lekker weg, vooral als het echt spannend begint te worden. Dan kon ik het boek moeilijk wegleggen. Dit boek verdient bij mij 4 sterren!

Meer recensies van