Op het verkeerde been gezet

Jordy van Zeeland 06 februari 2022
Herfstlied is het eerste boek wat ik van deze schrijfster heb gelezen en die ik heel moeilijk kon wegleggen. Van begin tot eind heeft het verhaal me geboeid. Door de korte hoofdstukjes en de fijne schrijfstijl, leest het boek als een trein en is een heel fijn boek voor tussendoor.

Naast het verhaal van de hoofdpersoon en de personen om haar heen, krijgen we ook een kijkje in het leven van de dader. Zowel verleden als wat er in het hoofd omging bij de moorden. Dit bracht extra spanning en ook een andere dimensie in het verhaal. Ik merkte dat ik steeds op het verkeerde been ben gebracht over wie de dader kon zijn. Dan heb je het moment dat je weet wie de dader is, en dan komt er weer een situatie waarbij je daarna weer gaat twijfelen. Het einde was voor mij dan echt een verrassing.

Dit boek is een ware pageturner en een aanrader. Dit boek verdient voor mij de volle 5 sterren.

Meer recensies van Jordy van Zeeland