Herfstlied

Rank 8904 Gelezen 801 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 124 Favoriet 11 Recensies 45
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 2 Top25's 3   Topics 0

Als journaliste voor de cultuurpagina van het Leidsch Dagblad heeft Nadine het prima naar haar zin,maar eigenlijk zou ze het liefst schrijfster worden. Net als ze erin slaagt een uitgever voor haar werk te interesseren,wordt Leiden opgeschrikt door de moord op een jonge vrouw. Samen met haar collega's zit Nadine boven op het nieuws, waar ze steeds meer bij betrokken raakt. Als de vermoorde vrouw qua uiterlijk een sterke gelijkenis met Nadine blijkt te vertonen, kan ze de gebeurtenissen niet meer als toeval afdoen en beseft ze dat zij en haar zestienjarige dochter Mariëlle gevaar lopen. Vooral als de moordenaarmeer slachtoffers maakt, die allemaal in Nadines omgeving verkeren.

Literaire thriller
Streek- en familieromans
Anthos
01 januari 2009
13 januari 2017

Poëtische sneltrein

door: Jacqueline Coppens 1 like
Simone van der Vlugt behoeft geen introductie. Al diverse malen genomineerd en onderscheiden voor haar boeken, stond haar voorlaatste roman, Blauw water, in het voorjaar van 2008, weken nummer één op de bestsellerlijst.
Nadine werkt als cultuurjournalist voor het Leids Dagblad, maar wil liever...

Reacties op: Herfstlied