Morgen ben ik weer thuis

VN:

Morgen ben ik weer thuis

Gelezen 1017 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 210 Favoriet 35 Recensies 24
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Newsroom 1 Lijsten 5   Topics 0

Wanneer de elfjarige Britt na haar balletles niet meer thuiskomt, wordt al snel duidelijk dat dit geen gewone vermissing is. Britt en haar moeder leiden een rustig leven in Alkmaar, en zijn samen gelukkig. Lois en haar team worden op de zaak gezet en een amber-alert is noodzakelijk. Er komen vage aanwijzingen binnen over een man die in de struiken van de balletschool heeft gestaan en over de sporen van een busje langs Britts fietsroute. Een uitgebrande bestelbus bij Eindhoven wijst op een ontvoering naar het buitenland. Lois staat voor grote problemen, want over de grens heeft zij geen bevoegdheden meer.

Met Morgen ben ik weer thuis wordt de reeks vervolgd die begon met Aan niemand vertellen. Dit tweede deel is weer een strak gecomponeerde thriller met veel vaart, waarin meer onthuld zal worden over Lois achtergrond.

Literaire thriller
Fictie overig algemeen
Lois Elzinga (2)
Dwarsligger
31 juli 2013
23 januari 2014

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Anouk

Met souplesse geschakeld tussen wanhoop en moed

door: Gerry Hameetman 1 like

Nog geen jaar nadat Simone van der Vlugt haar nieuwe politieserie presenteerde verscheen onlangs al het tweede deel: Morgen ben ik weer thuis. Het eerste deel , Aan niemand vertellen, was veelbelovend en werd goed ontvangen. Haar nieuwe zal dit succes evenaren, zo niet zelfs overtreffen. Van der...

Reacties op: Morgen ben ik weer thuis