Het laatste offer
  Luister een fragment

VN:

Het laatste offer

Rank 4475 Gelezen 867 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 175 Favoriet 16 Recensies 42
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 3 Spots 2   Topics 0

In Het Laatste offer zullen een vermiste archeoloog, een belangrijke archeologische ontdekking in Egypte en een geheim dat de wereld versteld zal doen staan Birgits ooit zo beschermde leventje totaal op zijn kop zetten. Zij beleeft met Jef, die ze nog maar net heeft ontmoet, twee heftige nachten, waarna hij spoorloos verdwijnt. Op haar zoektocht naar Jef belandt Birgit in een reeks verwikkelingen waarin ze beiden hun leven niet meer zeker zijn.

Literaire thriller

1 keer bewerkt, laatste bewerking door marmaa

Kees de Bree Auteur

Emotioneel en intelligent

door: Kees de Bree 1 like
Het laatste offer is de nieuwste verrassende thriller van Simone van der Vlugt. Na een tweetal literaire thrillers (Re√ľnie en Schaduwzuster) schreef zij ditmaal een avonturenroman met historische achtergrond. Een gedurfde wisseling van genre. Maar wel een geslaagde.

De eenzame 26-jarige Birgit...

Reacties op: Het laatste offer