Blauw water

Rank 181 Gelezen 1565 Aan het lezen 16 Wil ik lezen 197 Favoriet 56 Recensies 45
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 7 Spots 2   Topics 0

Als Lisa in haar achtertuin de was ophangt staat er plotseling een ontsnapte tbs?er voor haar neus. Vluchten is geen optie omdat ze het leven van haar zesjarige dochter Anouk niet in gevaar wil brengen. Er volgt een angstaanjagende en zenuwslopende week waarin moeder en dochter in hun huis gegijzeld worden. Lisa zal moeten proberen het vertrouwen van de man te winnen. Tijdens de gesprekken die ze met hem voert vertelt zij hem steeds meer over haar eigen verleden. Maar vertelt zij hem wel de waarheid?

Senta is journaliste en is met haar auto verdwaald in de mist. Als ze besluit aan te bellen bij een dijkhuisje, wordt er niet opengedaan. Ze loopt om het huis heen en ziet tot haar schrik dat daarbinnen een vrouw met een mes wordt bedreigd. Ze vlucht, maar terwijl ze op zoek gaat naar hulp overkomt haar iets vreselijks?

Literaire thriller
Streek- en familieromans
Moeilijk lezen
Anthos Literaire Thrillers
01 januari 2008
12 november 2013

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Jeanet

Kees de Bree Hebban Recensent

Universele angsten van de vrouw

door: Kees de Bree 1 like
In nauwelijks vier jaar tijd schreef Simone van der Vlugt zich naar de absolute top van thrillerschrijvend Nederland. Juichende kritieken en torenhoge verkoopcijfers vielen haar boeken De reünie, Schaduwzuster en Het laatste offer ten deel. Haar nieuwste boek heet Blauw water, een psychologische...

Reacties op: Blauw water