Joyce Remmerswaal 21 augustus 2012
Mijn eerste boek van Linda Castillo en dus de kennismaking met Kate Burckholder. Een voormalig amish meisje, wie na een aantal omzwevervingen, nu commisaris is het stadje waar ze is opgegroeid in haar jeugd. Ze is echter in de bann van de amish, ze willen niets meer met haar te maken hebben.

Het stadje Painters Hill wordt opgeschrikt door de vondst van een ernstig toegetakeld meisje, haar keel is doorgesneden, ze is praktisch afgeslacht. Het team van Kate Burckholder wordt belast met het onderzoek. Al snel worden er nog meer meisje gevonden en lijkt het dat een geest uit het verleden van Kate een rol gaat spelen in het onderzoek.

Ik vond het het prettig makkelijk lezend boek, de vaart zat er goed in. Het boek was geen moment saai en dreef me maar tot doorlezen. Moeilijk weg te leggen. Kate is een interessant karakter, zij beweegt zich in de omgeving van haar amish jeugd. Interessant om te lezen.

Ik heb het boek 3 sterren gegeven en ga zeker meer boeken van Linda Castillo lezen.

Meer recensies van Joyce Remmerswaal