Op stap met een spoedarts

Juanita 23 maart 2024
Op stap met Elisabet Haesevoets, een spoedarts, beschrijft het boek helemaal. Door middel van verschillende waargebeurde verhalen krijg je een goede inkijk achter de schermen van de spoeddienst, je loopt als het ware mee naast de dokter. Het ene verhaal is al iets positiever dan het andere, maar ik vond het in ieder geval een heel interessant en vlot lezend boek. Wie denkt dat dit een medisch naslagwerk is zit fout, want ook voor mensen die geen medische achtergrond hebben is dit een gemakkelijk te lezen boek. Niet dat het boek overloopt van medische termen, maar deze die er in voorkomen worden telkens onderaan de pagina verduidelijkt. De aparte verhalen zorgen er ook voor dat je het boek gemakkelijk aan de kant kan leggen en enkele uurtjes later of zelfs de dag erna moeiteloos verder kan gaan.

Meer recensies van Juanita