Mooi

Juul 17 maart 2020
Ik sta niet bekend als iemand die snel een boek zal lezen met mystieke en fantasy elementen. Maar wat heb ik genoten van dit boek!

Patrick is een sympathieke gozer die je alle goeds gunt. Morgayne is precies mysterieus genoeg om het “geloofwaardig” te houden. De dynamiek tussen de twee wordt dusdanig beschreven dat je het tijdens het lezen voelt knetteren.

Heel lang gebeurt er eigenlijk niet eens zo heel veel opvallends, maar zonder dat ik me ook maar 1 moment het verveeld tijdens het lezen.

Maar dan richting het einde…wat een spanning! Ik zou er bijna van zijn gaan nagelbijten. Ik had echt geen idee welke kant het op zou gaan.En Latoya had nog wat mooie verrassingen voor ons in petto.

De laatste bladzijden hadden van mij niet per se gehoeven. Het was ook prima geweest als het open was gebleven. Maar het is niet zo dat door die laatste bladzijden het verpest is, zeker niet. Want er valt ook genoeg voor te zeggen. Maar nogmaals: het had niet gehoeven.

Een mooi boek waar ik me goed mee vermaakt heb. Mijn oordeel: GOED

Meer recensies van Juul