Niet alles is zo zwart-wit als het soms lijkt.

kaatkaatkaat 25 augustus 2019
Wanneer Peter naar de kleuterschool gaat, wordt hij al snel het mikpunt van de etterbakken. Gelukkig is er Josie. Josie neemt Peter voor wie hij is en ze brengen veel tijd met elkaar door. Na de basisschoolperiode verliezen ze elkaar uit het oog, Josie kiest ervoor zich aan te passen naar wat de maatschappij van haar lijkt te verwachten en voegt zich met haar toneelspel tot de populaire leerlingen van de school. Met Peter lijkt het steeds slechter te gaan.... De schietpartij op Sterling High School lijkt de hoofdgebeurtenis in dit boek, zelf heb ik daar een andere mening over. Ik onderschrijf de mening, dat het boek veel wisselt van personages en van de hak op de tak kan verspringen. Maar daar voeg ik ook aan toe, dat wanneer je je aanpast aan die manier van lezen, je al gauw niet meer kan stoppen met lezen. Een boeiend en pakkend verhaal dat een heleboel inzicht te verschaffen heeft.

Meer recensies van kaatkaatkaat