Even doorzetten

KadyRocco 21 mei 2020
Eigenlijk alle boeken van Nicci French gelezen, behalve de Frieda Klein reeks nog niet. Wel eens een achterflap gelezen, maar dat trok mij niet echt. Nadat ik het nieuwe boek 'In Hechtenis' had uitgelezen was ik eigenlijk nog helemaal niet toe aan een andere schrijver. Wilde meer lezen van het schrijversduo, maar aangezien ik (bijna) alles al heb gelezen dus toch maar begonnen in “Blauwe Maandag”. Ik moest er echt inkomen, het verhaal pakte mij niet, vond een groot deel van het boek niet helemaal wat ik gewend ben van Nicci French wat ik dus ook al eerder dacht. Blij dat ik toch heb doorgezet, want naarmate ik vorderde in het boek hoe meer het mij begon te boeien en het uiteindelijk niet meer weg kon leggen. Ook dit boek zit weer steengoed in elkaar. Inmiddels ook met het tweede deel bezig 'Dinsdag is voorbij'.

Meer recensies van KadyRocco