Pakkend

Karin69 03 september 2020

Wanneer Charlotte wakker wordt op Texel, heeft zij geen idee waarom zij hier is.
Als ze in een  krantenartikel leest dat haar vriendin Floor is vermoordt, begint haar geestelijke strijd. Haar geheugen is één groot zwart gat. Heeft zij hier iets mee te maken?
Gaandeweg realiseert Charlotte zich dat zij de laatste persoon is die Floor heeft gezien. Of erger heeft zij met haar dood te maken?.
Charlotte besluit niet naar de politie te gaan, bang dat haar verhaal te ongeloofwaardig zal zijn.  Ze vlucht naar het buitenland. Gevoed door twijfel, angst en vragen maakt zij soms krankzinnige/ angstaanjagende keuzes. Zal dit leiden tot  de (rest van de) waarheid?
Een heerlijk boek dat je moet lezen!
Het verhaal kruipt onder de huid en laat niet los. Bevat diverse plotwendingen. Ik vind de ontknoping een verrassend einde .
Absoluut een psychologische thriller!
Mijn conclusie ⭐⭐⭐⭐⭐

Meer recensies van Karin69