De Stagiair.... en de vele clichés

Karine De Gendt 25 juni 2020
Intrige, jaloezie, bewondering, ..... heel wat gevoelens druisen om je heen wanneer Katrien, hoofdredacteur en begin veertiger, en Lily, stagiair en wordt door Katherine bestempeld als millennial, je meenemen in hun leven, werk en gedachtengangen. Lily stelt zich uitermate vriendelijk op maar al snel blijkt dit een façade te zijn. In de loop van het verhaal worden beide rivalen van elkaar en dat loopt niet goed af.

Je wordt als lezer getorpedeerd door toch wel te overdreven getypeerde hoofdpersonages. De spanning in het boek is lang uitgetrokken over de verschillende hoofdstukken maar kan de lezer niet mee trekken in het boek. Je blijft als lezer wat naast het verhaal. Een blik op het heden en verleden van de hoofdpersonages kan de spanning niet in beweging brengen. Een debuutthriller die naar mijn mening niet echt de naam thriller waard is.

⭐️⭐️ De Stagiair - een boek vol met clichés

Meer recensies van Karine De Gendt